Debeljuškasta Stjuardesa 2. Deo

879 pregleda

Dogovor je da krene nekoliko minuta kasnije, da nas ne bi videli zajedno. Dok sam se vraćao kroz hotelski bar, visoka, mršava plava stjuardesa je sada ljubila malu, tamniju ženu sa svilenkasto crnom kosom. Večeras bi se svi mogli dobro provesti.

Otišao sam u svoju sobu i odmah oprao zube. Želeo sam da mi usta budu sveža jer sam želeo da provedem neko vreme ljubeći Lauru, počevši od njenih usta, spuštajući se do njenih nožnih prstiju, a zatim ponovo gore.

Čim sam vratio četkicu za zube u njenu kutiju, začuo sam korake i komešanje i Laura je tiho ušla kroz vrata. Izašao sam iz kupatila i ona je bila u mom naručju. Zagrlili smo jedno drugo u čvrst zagrljaj spojenih tela. Obmotala je desnu nogu oko mene dok sam je gurnuo na unutrašnju stranu vrata.

Ljubili smo se strastveno, gladno proždirući usta jedno drugom. Tiho je jaukala i cvilila. Prekinuo sam poljubac, podigao joj glavu i spustio se, stavljajući niz poljubaca niz liniju njene vilice do njenog vrata. Divno je mirisala! Lagani parfem, poljsko cveće sa notom sandalovine… mirisala je na zdravu, urednu ženu. I mirisala je na seks.

Pomerio sam ruku da joj uhvatim sisu i prstima prešao preko njene čvrste bradavice, koja se naprezala o tkaninu njene haljine. Prevukla ju je preko glave, spustila je na pod i stisnula moju ruku na golu dojku, dahćući od kontakta, što je poslalo strujni udar kroz nju. Pomerio sam nas prema krevetu dok je ona petljala po dugmadima na mojoj košulji, koja je ubrzo popustila, i pustio sam je da padne na pod.

Ponovo smo se snažno zagrlili i duboko se poljubili, uzdahnuvši dok su njene gole grudi pritiskale moja naga prsa. Gurnuo sam ruke ispod pojasa i obujmio njeno veliko, okruglo dupe. Dok smo se ljubili, prelazio sam rukama gore-dole od njenog potiljka i milovao je po guzi. Radila je na kopči mog kaiša nekoliko minuta, a onda ga je konačno oslobodila, otpustila dugme, otkopčala rajsferšlus i skliznula moje pantalone na pod pored njene odeće.

Sada nesmetano moj kurac je ponosno stajao, a ona je prelazila rukama po njemu, od čega sam zadrhtao od uzbuđenja. Okrenuo sam je i spustio na krevet. Bila je još lepša gola. potpuno gola bbw stjuardesa

Odmaknula se i oslonila se na jastuke, i pozivljivo otvorila noge. Njen slatki, okrugli stomak pravio je skijašku stazu od pupka do pičke, koja je bila naduvana negovanim stidnim dlačicama, ružičasta od njenog uzbuđenja i blistavo mokra.

Spustio sam se na nju, uživajući u osećaju njene glatke, meke kože na mojoj, i još jednom je duboko poljubio, dok je obavijala svoje noge oko mene. Poljubio sam je niz vrat, što je iz nje izvuklo jauke, a zatim i niz njen dekolte. Kružio sam jezikom oko njene desne bradavice dok sam je kotrljao levom između palca i kažiprsta.

Uzeo sam njenu bradavicu celu u usta i zadirkivao je jezikom. Zakotrljala je glavu unazad, i prošla prstima kroz moju kosu, prigrlivši moju glavu uz svoje grudi. Dok sam se igrao njenim grudima, mogao sam da osetim kako se toplina stvara između njenih nogu, a prirodni parfem iz njene pičke učinio me je još napaljenijim.

Grickao sam joj donji deo grudi dok sam joj okretao obe bradavice među prstima, što je ona smatrala divnim i ohrabrivala me je rečima. Prešao sam jezikom od njenog dekoltea do pupka, koji sam poljubio i prošao jezikom. Zabio sam joj jezik u pupak, zbog čega se migoljila i kikotala. Naterao sam svoj jezik da povuče uvrnutu ski stazu između njenog pupka i njene pičke.

Podigao sam joj noge i prešao jezikom niz unutrašnju stranu jedne butine i uz drugu, ne dodirujući njenu picu, već samo dajući dah vazduha preko njene mačkice, što je svaki put izazivalo uzdah. Njena pičkica je postala nabrekla, otvorivši unutrašnje usmine i pokazavši mi klitoris u erekciji.

Bila je mokra, a sok joj je curio niz guzove preko njenog anusa. Njena pičkica je divno mirisala, i nadao sam se da je ukusna kao što je mirisala. Zastao sam iznad njene pičke, i samo sam dodirnuo vrhove njene kratke, negovane mačkice svojim usnama, dišući kroz usta, zbog čega je stalno dahtala i vibrirala od iščekivanja.

Vrhom jezika sam dodirnuo vrh njenog klitorisa, zbog čega je zadrhtala i zaplakala, i proizvela je curenje soka. Samo sam dodirnuo jezikom vrhove njenih unutrašnjih stidnih usana i prešao na jednu stranu i niz drugu, preskačući njen klitoris dok sam išao, zbog čega je kotrljala glavu napred-nazad i stenjala.

Prešao sam jezikom po njenom otvoru, ližući sok od pičke, koji je imao divan ukus. Prešao sam jezikom pravo po sredini njenih usmina i malo pomerio njen klitoris, što ju je nateralo da zadrhti i zaplače, ispuštajući još jedan mlaz soka. Zakotrljala je karlicu napred, dajući mi bolji pristup, prošla je prstima kroz moju kosu i vodila moja usta na njen klitoris.

Širom sam se otvorio i dao sve od sebe da uzmem njenu celu picu u usta, zasićući lice njenim sokovima, prelazeći jezikom preko njenog klitorisa. Nagurala se prema meni, jebeći me u lice. Prošao sam prstom kroz njeno dupe, skupljajući sokove tamo, i uvukao kažiprst u njenu vaginu, koja je slala sokove niz moj zglob.

Osećao sam ritmične kontrakcije njenog karličnog dna i znao sam da je blizu. Stavio sam drugi prst u nju, ispružio sam ruku i masirao njenu G tačku dok sam jezikom udarao po klitorisu. Obuhvatila je grudi, uštinula bradavice i eksplodirala u orgazam, a plima je tekla, prekrivši moje lice i ruku lepljivim sokom.

Lizao sam i ljubio njenu celu picu, zalivajući njene sokove dok je orgazam prolazio kroz nju. Povukla me je i poljubila duboko, i olizala svoje sokove sa mog lica. Njen miris po celom mom licu ju je još više palio. Počela je da miluje moj čvrsti kurac dok me je ljubila, a ja sam znao da sam spreman da iskočim i ne bi trebalo mnogo truda da se to dogodi.

Prevrnula me je na leđa, popela se na mene i stavila svoje grudi u moje lice, koje sam, naravno, morao da sisam. Njena mokra pičkica ostavila je trag niz moj stomak dok se spuštala da me ponovo poljubi. Skliznula je svojim prorezom niz moj penis dok se spuštala da me poljubi i nežno ugrize za bradavice. debela stjuardesa mu sisa kurac

Njeni zubi na mojim bradavicama išli su pravo na moj kurac, usput su me udarali strujom. Polizala je svoj put niz moj stomak, oko baze mog penisa, i jedan po jedan uzimala moje testise u svoja usta i sisala ih. Semena tečnost je potekla iz mog kurca, a ona ju je polizala dok je probijala svoj put od baze do glavića, koji je uvukla u svoja divno topla usta.

Pokupila je neke od svojih sokova da podmaže ruke, i trčila ih gore-dole po mom kurac dok je sisala glavić. Ugurala je moj kurac u svoja usta dok nije usisala celu dužinu, radeći jezikom na donjoj strani, što me je poslalo u orbitu. Kada sam osetio da mi je kurac pritisnuo zadnji deo njenog grla, to se i desilo.

Slao sam bujicu za bujicom sperme niz njeno grlo, koje je ona gutala i pohlepno sisala za još. Zadrhtao sam i trzao se dok je orgazam počeo na mom kurcu i talasima se širio kroz ostatak mog tela. Iako sam bio jebeno istrošen, znao sam po pogledu u njenim očima da je nezasita!

KRAJ 2. Dela

KONTAKT:

Hajde da se dopisujemo? Pošalji mi SMS!

Ukucaj u telefon AD Poruku koju želiš i pošalji na broj 6292

Chat je virtualno-zabavnog karaktera. Cena SMS-a - A1: 51,48din, TELENOR: 51,99din, TELEKOM: 51,60din. Ukoliko ne želite više da primate sms poruke od dama prijavljenih na ovom sajtu, ukucajte u sms poruci STOP AD i pošaljite na broj 6292. Reklamacije na broj 064/045-41-42 MediaSMS
Pružalac usluge Dopler d.o.o., Bulevar Mihajla Pupina 6/16, Novi Beograd, tel. za reklamacije: 011/214-3050

Jos dobrih debeljuca iz tvoje okoline